Кузовний і відновлювальний ремонт

Відновлювальний або кузовний ремонт - це заміна або відновлення пошкоджених деталей або елементів кузова автомобіля до первісного вигляду з подальшим відновленням лакофарбового покриття цих частин. Даний ремонт може бути наслідком ДТП, пошкоджень або дефектів, пов'язаних з експлуатацією авто.

Попередньо записатися можна за телефоном:

СТО на Бальзака 7     (044) 591-4-591

Етапи відновлювального ремонту.

  • Розбирання і демонтаж пошкоджених елементів кузова автомобіля, обшивок салону, з метою забезпечення доступу для проведення ремонтних робіт.
  • Ремонт деформацій за допомогою зварювальних апаратів і систем рихтування.
  • Відновлення лакофарбового покриття автомобіля і полірування пофарбованих поверхонь.
  • Збірка демонтованих елементів.

На будь-якому етапі використовуються спеціалізовані інструменти та системи. Рихтування або заміна кузовних деталей здійснюється на спеціальному обладнанні для виконання складного ремонту. Крім ручного інструменту, використовується зварювальне обладнання, стенди для жорсткої фіксації автомобіля, що мають в своєму оснащенні гідравлічні та механічні пристрої для зміни та виправлення геометрії кузова автомобіля.

Геометрія кузова вимірюється спеціальною електронною лінійкою, в базі програмного забезпечення якої міститься вимірювання тисячі марок автомобілів і моделей. За допомогою лінійки, перевіряється стан несучих частин кузова автомобіля, планується необхідний обсяг ремонтних втручань, контролюється якість проведеного ремонту.

Ремонт здійснюється ручними інструментами: молотками, насадками, наставкой, пристосуваннями для витягування вм'ятин.

Перед фарбуванням герметизуються зварні шви, внутрішні порожнини обробляються антикорозійними матеріалами, вирівнюються відремонтовані поверхні, деталі обезжирюються, обробляються ґрунтовкою. Всі підготовчі роботи проходять в спеціальних місцях з локальною системою пиловидалення та необхідними комунікаціями.

Для локального забарвлення і грунтування великих площ автомобіля використовуються стаціонарні пости з рециркуляцією і фільтрацією повітря.

Щоб прискорити процес сушіння нанесених поверхонь, їх висушують електричними інфрачервоними лампами.

Для кожного автомобіля фарба підбирається індивідуально, використовуються спеціальні автомобільні емалі на водній основі.

Всі фарби повинні відповідати європейським нормам екологічності. Для підбору кольору використовується спеціальне обладнання і програмне забезпечення. Головне в підборі - змішування компонентів фарби в правильній пропорції. Для запобігання пошкодження поверхонь і попадання на них фарб, ділянки кузова обклеюють спеціальними захисними стрічками і папером. Фарбування проводиться в спеціальній сушильній камері. Повітря подається зверху, а всмоктується знизу. Така рециркуляція забезпечує простір без пилу в момент фарбування. Фарба наноситься декількома шарами, далі - наноситься лак. Фарба і лак сушаться, при температурі 60 градусів Цельсія 40-60 хвилин.

Після ремонту та фарбування всіх деталей їх монтують на свої місця.